justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Six days older

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och jag gick in i en victoria's secret butik först. Nya fina underkläder skulle inte vara dumt det heller. 


  Jag knallade runt inne i affären ett bra tag innan jag hittade något som föll mig i smaken. Dem var helt perfekta, och skulle sitta som en smäck på mig. Fast jag tvivlar på att jag kommer kunna ha dem ikväll, men någon gång kommer dem ju användas.


   

"..They were perfect.."

 


 Jag gick fram till kassan och betalade nsabbt med mitt VISA kort. Sedan gick jag vidare ner på gatan i jaktpå en huffsad klänning. Jag var glad att dem i alla fall inte använde korsett på klänningar längre. Det var otroligt jobbigt.


  Jag slängde upp outfiten på sängen jag delade med Warren och klev snabbt in i den nya klänningen. Jag stoppade in mina fötter i ett par rosa Jeffrey Campbell skor, coh sminkade mig lätt, sedan var jag fit for fight.


   

".. fit for fight.."

 


  Jag log mot min egen spegelbild och knäppte av ett kort med min mobil. Jaglog åt det, sedan slängde jag ner mobilen i handväskan jagtänkt ha för kvällen. Jag kastade en blick mot klockan. Fem i nio. Jag borde börja gå nu.


  Jag sprang nerför trappan och passerade Warren där han satt och kollade på en cheerleading tävling. Tjejer i korta kjolar var lite hans grej antar jag. Han ignorerade mig helt när jag gick förbi, men jag antog att jag skulle få mycket skit för det här när jag kom hem. Jag skulle säkert få höra saker som "Det är farligt att umgås med människor"  och "du borde ha lyssnat på mig". 


  Jag öppnade dörren och slängde hårt igen den bakom mig så att dunset ekade mellan husen på gatan. I korsningen stod det redan en bil med motorn på, så jag hoppade smidigt in i baksätet, och omringades snabbt av kommentarer om hur bra jag såg ut ikväll. Jag tackade, och Ryan började köra mot festen.


  När vi klev ur bilen hördes ett dunkande från huset, och folk stod i trädgården och hånglade, och när jagsa folk menar jag typ tjugo pers. Vilket är mycket enligt mig. Vi klev innanför dörrarna, och jag fick hålla i Nolan's tröja för att inte tappa bort dem. 


  Jag slappnade snabbt avoch började dansa till musiken och snart var en kille framme vid mig och lade händerna på mina höfter medans jag dansade i takt till musiken. "My place?" frågade han och log sexigt. Ett taghade jag tänkt acceptera erbjudandet, mest för att göra Warren avartsjuk, men sedan log jag bara retligt och sa "Dream on" sedan lämnade jag honom mitt på dansgolvet för att hitta något att dricka.


 


  Hon fick tag på en vodkaflaska och tog en klunk rätt ur flaskan, sedan gick hon för att leta reda på Ryan Chaz och Nolan.


  damdam!! Moahaha!!

Kommentera!! Hoppas 

det är åtmindstonde några

kommentarer när jag är

tillbaka!!  Annars... Haha, nejdå

skämtade bara... Eller?? O.o


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 11 juli 2012 13:00

  Resten utav dagen segade sig fram och jag tycktes kasta en blikmot klockan var tredje sekund. Jag suckade varje gång jag såg att det som känts som en timme, i själva verket bara varit några enstaka minuter. När klockan äntligen ringde ut för dagen ...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Skapa flashcards