justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Say you love me - del 4- you're kidding me??

Av Felicia - 1 januari 2012 15:09

   

Så, här har ni bilderna som är viktiga just nu, kommer SJÄLVKLART komma mer senare oxå!!


-Vi är hemma nu!! skrek jag när vi hade kommit innanför dörren.

-Kom upp till köket, vi har en överraskning till er!! skrek pappa.

Jag och Lucy kollade snabbt på varandra sen sprang vi uppför trappan och in i köket, som låg på andra våningen. 

-AAAAAH!!!! skrek vi och började hoppa upp och ner när vi såg vad det var mamma och Yvonne höll fram emot oss....


YVONNES PERSPEKTIV:


-Vi är hemma nu!! Hörde jag Nicki ropa när dem kom innanför dörren.

-Kom upp till köket, vi har en överraskning till er!! skrek Jasper tillbaka, och jag hörde dunsar i trappan. Jag och Ellen kollade snabbt på varandra, nickade, och sedan sträckte vi fram det vi hade i händerna mot Nicki och Lucy.

-AAAAAAH!! skrek dem och började hoppa upp och ner när dem såg vad det var vi hade i händerna. 

-Nee, ni skämtar med oss eller hur?? sa Lucy och blev sådär känslosam. 

-Självklart inte,, ni ska på en Justin Bieber konstert i FLorida imorgon klockan sju, sa jag tillbaka.

-Tack tack tack tack tack tack tack tack ta... började Nicki tills Ellen sa

-Jaja gumman du har sagt tack nu, med ett leense på läpparna kramade Nicole om Ellen, sen sprang hon och Lucy iväg för att packa inför övernattningen hos ett par kompisar.

-Vill du ha en kopp kaffe kanske?? sa Jasper med en vänlig ton.

-Javisst, sa jag och log mjukt.


LUCYS PERSPEKTIV:


Jag hade tur som bara behövde ta väskan, eftersom jag redan hade packat för att jag hade trott att jag skulle sova över hos Nicki, hade jag vetat att vi skulle sova hos en kille, och inte minst killen jag alltid varit hemligt kär i, hade jag antagligen packat lite finare kläder, och jag hade förmodligen inte tagit med mig min onepiece, eftersom jag inte såg så snygg ut i den. Nicole däremot flög runt som en orkan i sitt rum och slängde ner lite allt möjligt i väskan. 

-Ska jag ta med den här, behövs det, ska jag ta något finare? det var mest sådana frågor hon ställde till mig. jag svarade mest ja,nej, det blir bra m.m Det här var nog en av dem bästa dagarna i mitt liv. Jag och Nicole- vars båda rum var täckta med affischer med han på- skulle gå på en Justin Bieber konsert imorgon, och idag, skulle vi kolla på film och sova över hos CLark och Tony, varav båda var rent ut sagt skitsnygga...

-så, ska vi gå?? sa Nicole och jag tittade chockat upp på en leendes Nicki.

-Oj, är du redan klar??

-Jag skulle säkert kunnat åkt utan att du märkt det, sa hon istället, och syftade nog på att jag hade dagdrömmt, gjorde armkrok med mig och vi marcherade ut ur rummet loeendes.

-Vi åker nu, ses imorn', sa Nicki till våra föräldrar när vi gick förbi.

-okej, tat' lugnt på vägarna bara, sa Jasper.

-och ha med era mobiler, fyllde mamma i.

-jaja,, vi ska ta det lugnt osv. sa Nicole och himlade med ögonen.

-mm, bäst för er det, mumlade Ellen med en lite bitter röst, och hon som alltid brukade vara så glad och uppmuntra oss till att vara med kompisar och utöka våra sociala kretsar, såklart brukade vi bara gå ut och köpa typ glass och sånt, när vi sa att vi skulle hem till olika kompisar och sånt, men en sak som var bra var att ingen av våra föräldrar brukade ringa och fråga dem vi skulle sova över hos föräldrar om det verkligen gick bra om vi sov över där, och det var ju bra, annars hade dem nog fått reda på hur många gånger vi inte hade sovit över hos någrta kompisar och varit ute och festat istället....

___________________________________________________________________________________________________

Sådärja!! fjärde ute, hinner inte mer nu för ska iväg men kanske kommer en till senare idag :D är det någon annan sak ni vill veta hur det ser ut/vem det är är det bara att Kommentera ;) syns snart...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards