justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Say you love me - del 9 - Liar

Av Felicia - 9 januari 2012 13:45

-Nu är vi framme, ni ska in där och glöm inte biljetterna eller V.I.P korten. Sa pappa med ett snett leende och pekade på en ingång. Jag och Lucy sprang dit, visade upp våra V.I.P kort och sedan visade en kille in oss till vad jag antog var backstage. Vi svängde runt ett hörn och där stod han. Som sänd från himlen...


LUCYS PERSPEKTIV:


Vi gick runt hörnet och där stod han och pratade med någon. Som jag längtat efter det här ögonblicket!!

-Justin!! Sa mannen som hade lett oss till Justin.

-Heyy!! Sa Justin och gjorde ett killhandslag med honom.

Dem mumlade något lågt och sedan gick Justin fram till oss.

-Heyy tjejer. Sa han och log stort. Jag och Nicki kollade på varandra och jag såg att hon log MINST lika stort som jag. Hon sträckte fram hans Misteltoe-skiva och bad honom signera den. Jag var mållös och stod mest där och log. Våra föräldrar var verkligen bäst. Han vände sig mot mig efter att ha signerat hennes arm. Jag sträckte fram en afficsh och en t-shirt som han skulle signera, sen bad jag honom att signera min arm. Jag kunde inte fatta det. Jag kollade åt Nickis håll men hon var inte där längre.

-Vart tog hon vägen?? mumlade jag lågt.

-Jag tror hon gick mot toaletterna, dem ligger ditåt, Sa han och pekade på en korridor. jag väntar här så länge. Sa han, log och gick vidare till ett annat par tjejer som antagligen också hade V.I.P kort. Jag sprang mot korridoren. Efter kanske tio meter in i korridoren hittade jag toaletterna. Jag hörde snyftningar från tjejernas toalett och jag gick in. Där vid handfaten stod Nicki och grät med sin mobil i handen.

-Men herregud vad är det gumman??


FEM MINUTER TIDIGARE:
NICOLES PERSPEKTIV:


-Kan du signera den här?? Sa jag och räckte fram min Mistletoe skiva till honom och han signerade den med ett leende.

-Och min arm också?? Sa jag lite blygt. Han skrattade till och signerade min arm.

-Tack.

-Det var så lite så.  Sa han, kramade mig och vände sedan sitt änglalika ansikte mot Lucy som stod där helt mållös. Då vibrerade det till i min ficka och jag tog upp mobilen.


Hannah <3


Det var länge sedan vi hade pratat nu.. Undrar vad det va hon ville?? Tänkte jag och öppnade sms:et:


Hej gumman!! längesen nu ju!! vart har du hållt hus egentligen?? ;) 

Hörde från Rebecka att du och Tony var på G... Verkar inte riktigt som om

han har helt rent mjöl i påsen om du fattar vad jag menar....

Kolla hans facebook,, finns för dig ska d.....


Mer läste jag inte, utan gick istället in på facebook och tryckte mig in på Tonys logg. Någon som hette Damian hade taggat honom i ett foto och jag tryckte upp det. Det var på Tony ..... när han kysste en tjej, och han hade handen under hennes tröja. Jag kollade vad albummet hette och det hette Parteyyy!!. Kanske hade han varit jättefull?? Sen kollade jag på kommenatarerna:

Damien: Tänk att sånt händer på en fest utan alkohol!!!

Clark: Jaa, erkänn?!?

Tony: Hon var fan snygg!! ngn som har hennes nr?? ;)

En tår rullade ner för min kind och jag sprang mot en korridor där det var en pil och det stog toaletter --> på skylten. Jag sprang in på toan och lät tårarna komma. Sen tog jag upp mobilen igen och kollade på resten av kommentarerna

Hannah: Vafan Tony?!? Trodde du o Nicki var tsm???

Clark: Vafan tat' lugnt lite va??

Tony: ehh. Nicole e bara en leksak vet du ;)


-Men herregud vad är det gumman?? Sa Lu som kom inspringandes till toaletten.

Jag pekade bara på mobilen och sa

-Kom hit så får du se.. Hannah tipsade..

Hon kom fram och såg bilden, sen kramade hon om mig.

-Jag får se på resten av bilderna. Sa hon och tog  mobilen. Jag ställde mig bakom henne och kollade över axeln på henne. Efter ett par bilder kom en bild på Clark upp... när han också hånglade med en annan tjej. Lu tog ett djupt andetag sen sa hon bara

-Vet du vad?? Vi ska njuta av konserten nu och inte oroa oss för dem,, dem är bara ett par lögnare. Ska vi verkligen låta dem förstöra den här dagen för oss?? Sa hon och kollade på mig med sympati i ögnen.

-Nee, kom så gå vi tillbaka till Justin, sa jag och log. Och innan vi gick ut kollade jag i spegeln och fixade till sminket lite, sen log jag och vi gick ut igen..

___________________________________________________________________________________________________

Såå!!! Visste redan vad som skulle hända så den här delen gick riktigt lätt faktiskt!! För att jag inte ville förstöra överraskningen kunde jag nt ha bilderna i början så den kommer nu..

     

 Bild 1: Justin när han kramar Nicole

  """ 2: Tony när han kysser den där tjejen

  """ 3: Clark när han kysser den där tjejen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards