justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Say you love me - del 18 - What about you?

Av Felicia - 21 januari 2012 13:30

-Haha, okej, så kyckling med Currysås??

-Aaah, det blir bra. 

Han ringde rumsservice och vi började prata om varandra, och han bad mig berätta mer om mig själv...

-Joo, jag heter Nicole Andersen, men jag kallas för Nicki...... Började jag


* * *

NICOLES PERSPEKTIV:


Våran mat hade kommit och vi hade satt oss vid matbordet och jag hade precis berättat klart om mig själv. 

-Du då?? Sa jag menandes på vad hans historia var.

-Haha, som om du inte vet den redan.

-Joo, men det är ju mer speciellt om det kommer från dig än någon sum kändissida.

-Haha, ja okej, jagv heter Justin Drew Bieber, och jag kommer från London, Ontario men jag växte upp i Stratfort, också det i Ontario, där min mormor, morfar och mina vänner fortfarande bor. JAg blev upptäckt för några år sedan då en kille vid namn scooter Braun hade sett ett av mina youtubeklipp där jag sjöng. Min mamma hetter Pattie Malette, min pappa Jeremy  och sen har jag två halvsyskon, Jaxon och Jazmyn... 

Sen fortsatte han berätta om sig själv och sitt liv. Och jag bara satt där som förtrollad, och tog en tugga av min mat då och då. 

-Så, vad ska vi göra nu då?? Frågade Justin efter många timmar tillsammans. Vi hade haft jättekul.

-Hur mycket är klockan då?? Frågade jag.

-Halv sju, sa Justin efter en snabb titt på klockan. Jag reste mig hastigt upp i stolen.

-Jag måste gå, jag skaträffa Lucy på Urban's om en halvtimme.

-Aaah, okej. Sa han och kollade ner i golvet.

-Vill du följa med?? Sa jag utan att tänka mig för. Lucy visste ju inte ens om att ja hade träffat honom efter konserten.

-hmm, jag vet inte,, tror Paparazzin kommer bli ganska galna och vill inte förstöra eran kväll.

-Jaha okej,, men vi ska på bio efteråt, den kan du väl följa med på?? 

-Visst. Sa han och sken upp. Det var den perfekta planen. JAg skulle ha gottom tid att förklara för Lucy om Justin, och sedan kunde jag fortsätta vara med honom på bion.

-Möt oss på Rosebiografen, runt halv nio, blir det bra??

-Aah de bli perfekt. 

-Bra, men nu måste jag skynda mig. JAg ick ut mot hallen och tog min jacka. Justin följde efter, och vid dörren hade han kramat mig hejdå. Jag skyndade mig mot hissen och tryckte på entré plan. Efter ett tag kom jag ner oc jag började springa mot utgången. Jag hittade snabbt min röda moped på parkeringen utanför och jag börjadeköa mot Urban's.

________________________________________________________________________________________________________

Såå, blev en ändå... i bilen till kompisen xd haha!! Kommentera  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards