justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Say you love me - del 31 - Please, never stop smiling

Av Felicia - 4 februari 2012 16:10

Under hela flygresan hade jag bara suttit där, lyssnat på musik och tänkt på Nicole. Jag hade varken ätit, druckit eller pratat med någon under hela resan. Men nu var vi framme i Brasilien, och det var dags att ta på sig mitt fake-leende igen...


       


JUSTINS PERSPEKTIV:


Jag gick ut ur flygplanet och möttes av kamerablixtar och massa skrikande fans. Vanligtvis brukar jag bli jätteglad över det, men just idag, kunde jaginte se det glada i situationen. Jag gick ner för trappan ner till marken och skrev några autografer både på papper, magar, armar och ... vattenflaskor?? 

Jag skrattade till när en tjej i tioårsåldern sträckte fram en vattenflaska och bad mig signera den. Sedan drog Kenny i min arm och drog bort mig från folkmassan. Vi satte oss i n bil med tonade rutor och resten av crewet satte sig i en bil bakom oss, och vi började köra mot hotellet.

 När vi kom fram möttes vi återigen av massa kamerablixtar och fans. Denna gången log jag ett lite mer äkta leende. Jag ville inte svika mina fans. Jag skrev några fler autografer och fortsatte sedan in i hotellet, där vi checkade in, och sedan gick alla till respektive hotellrum. Och istället för att börja packa upp mina väskor och börja klä mig inför middagen satte jag på datorn och loggade in på skype. Nicole var inne, som lovat och ringde mig redan, då hon antagligen sett mig logga in precis.

-Heeh, sa jag och log stort efter att ha tryckt på svara-med-video-knappen. 

-Hej,sa hon och log minst lika stort hon Jag såg att hon hade duschat, då hennes hår fortfarande var lite blött. 

-Vad gör du då?? Sa jagoch log - fortfarande - stort.

-Har precis duschat, ska snart ta en vända till Hannah för tjejkväll med några från klassen. Då hade hon duschat då, precis som jag hade gissat.

-JAha, det låter kul, ska ni göra där då?

-Kolla på film tror jag, och äta middag, vad ska du göra nu då??

-Jag ska ner och äta middag med mitt crew om .. Sa jag och kollade på klockan .. Ja, nu faktiskt.

Hon skrattade till.

-Haha, jaa då får du nog ta och byta om snabbt då. Sa hon och syftade på mina soft-kläder efter flygresan.

-Jaa, antar det. Sa jag och drog av mig min tröja och gick bort och drog på mig en skjorta. Att döma av hennes blick så gillade hon det hon såg.

-Hörs senare. Sa jag.

-Aah, det Måste vi göra. Sa hon och slängde en slängkyss och jag log snett innan jag la på och drog av mig mina byxor, för att ta på mig mina jeans. Jag gick ner till lobbyn, där dem andra redan stod och väntade.

-Var har du hållit hus?? Sa mamma när hon fick syn på mig.

-Snackade skype med Ni..

-cole, fyllde Scooter snabbt i och alla började skratta, utom jag log räckte ut tungan åt honom och började komma på en plan i mitt huvud för att hämnas..

________________________________________________________________________________________________________

Två delar idag dåå, har kommit på massa ideer till en ny novell, men måste ju avsluta den här först såå, den här kmr inte bli såå jättelång, kanske 50-60 delar bara... Vill vara klar med den till slutet av månaden iaf....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards