justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Say you love me - del 33 - Suprise!!

Av Felicia - 5 februari 2012 19:45

-Det är en skräckfilm fast den är inte så läskig efter som Någon inte gillar läskiga filmer.. Sa Rebecca och puttade till Jennie på höften. Vi skrattade och jag hjälpte dem med att bära ut skålar, glas och lite godis, som Hannah redan hade hemma. Sedan satte vi oss ner i soffan och började kolla på filmen...


 


JUSTINS PERSPEKTIV:


Vi satt på en restaurang inne i stan och jag satt och pillad ei min mat, medans alla andra tjoade och hade sig runt om kring mig. Ingen hade frågat något om Nicole, och det är jag tacksam över, då jag antagligen bara hade blivit mer ledsen då. Jag satt ocg funderade på ett bus jag hade tänkt dra på Scooter senare när vi kom tillbaka till hotellet. Jag hade t.o.m kommit på en bra ursäkt för att kunna få åka tillbaka lite tidigare. 

-Jag klarar inte av det här mer.. Sa jag plötsligt och alla tystnade och kollade på mig.

-Vad menar du?? Frågade mamma och lät lite ängslig på rösten.

-jag har huvudvärk så jag åker tillbaka till hotellet. Svarade jag och kollade sedan på Kenny. Kommer du?? Frågade jag sedan.

-Självklart. Sa han och gick ifrån sin tallrik, där hälften av maten fortfarande låg kvar. Vi gick ut till bilen igen och vi satte oss i den och Kenny började köra mot hotellet. 

-Jo, det här är min plan.. Började jag, och jag såg på Kennys min att han inte fattade ett dugg om vad jag pratade om.

-Vad menar du?? Sa han efter ett tag, då han antagligen försökt komma på vad det var jag snackade om.

-Jag tänkte busa lite med Scooter.. Sa jag och höll upp ett par extra nycklar till hans hotellrum som jag tagit tidigare idag.. Jag lät dem dingla i min hand ett tag och väntade på en reaktion från Kenny.

Han suckade tungt och jag berättade om mitt vatten-mjöl bus för honom..

-Jo såhär tänkte jag, vi frågar i receptionen efter två hinkar och massa mjöl. Och sedan fyller viden ena hinken med mjöl, och den andra med iskallt vatten. Sedan gömmer vi oss i hans hotellrum tills han kommer och när han öppnar dörren slänger vi först vatten över honom, sedan slänger vi snabbt hinken med mjöl över honom också.. Nu log jag ett busigt leende, elr ja ... Jag hoppades att det såg busigt ut iaf.

Kenny suckade igen med gick sedan med på det.. Vi kom in i hotellet och började utföra våran plan...


SCOOTERS PERSPEKTIV:


-Okej, syns imorgon. Jag vinkade hejdå till Pattie och dem andra och började gå mot mitt rum. Jag rotade efter nyckeln i fickan och hittade den tillslut. JAg halade upp den och stoppade in den i nyckelhålet och vred om. Jag öppnade dörren och det första jag kände var att något iskallt - och blött - träffade mitt ansikte och resten av min kropp.

-Vaafaan!?! skrek jag rätt ut, men ångrade mig snabbt då jag kände hur yttligare något träffade min kropp och jag fick mjölsmak i munnen. Jag hörde Justin och Kennys skratt och jag torkade bort mjölet från ögonlocken med baksidan av ena handen, sedan öppnade jag ögonen. Det första jag såg var Jusitn och Kenny som vred sig av skratt på marken. Sedan såg jag två hinkar. Och till min förtjusning fanns det både lite vatten och mjöl kvar så jag slängde det på dem och dem reste sig snabbt upp. 

-Vad håller ni på med här borta egentligen. JAg vände mig om och där stod Pattie. Även hon började skratta åt mig och kom t.o.m in och gjorde gimme-five med Justin, och sedan Kenny. Olikt henne, men hon försökte väl med allt bara för att göra Justin glad igen...

________________________________________________________________________________________________________

Såå, nu fick ni er en till idag då.. Glada?? Kommentera

 
 
Clin

Clin

5 februari 2012 21:13

Har du haft en bra helg?

http://emmaclin.blogg.se

Felicia

6 februari 2012 16:00

Jaa det har jag, du själv??

 
Ingen bild

Hej

6 februari 2012 15:35

Jättebra del!! :D Längtar tills nästa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards