justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Say you love me - del 35 - Maybe

Av Felicia - 7 februari 2012 16:44

-Jag har saknat dig, fyllde han sedan i.

-Jag har saknat dig också. Mer än du anar.. Svarade jag på det.

-Jag tror jag vet hur det känns.. Sa han och placerade sin hand på min haka och lyfte upp mitt huvud så jag såg in i hans ögon. Sedan lutade han sig fram och våra läppar möttes. Sedan särades mina läppar och våra tungar möttes och kyssen övergick från kärlelsfull till passionerad...


 


JUSTINS PERSPEKTIV:


Det gick inte att beskriva känslan inom mig. Här stod jag med personen som jag älskade, ja älskade, omslingrade med varandra och med hennes andedräkt i min mun. Vi stod så en stund, och det enda jag kunde tänka på var hur jag kunnat klara mig utan henne i så lång tid. Och bara tanken på att vara ifrån henne igen grävde ett hål i mitt bröst. Jag bävade redan för när hon var tvungen att åka..

-När åker du?? Sa jag då, efter att motvilligt separerat hennes läppar från mina.-

-I övermorgon.. Sa hon och drog på munnen. Jag suckade tungt.

-Vet du hur långt det är kvar av turnen efetr det?? Frågade hon och lyfte på ögonbrynen.

-Två veckor till.. Det kom som en viskning och jag runkade ögonbrynen. Hon slingrade sig ur mitt grepp och började gå mot huvudrummet med säng och Tv och sånt. Hon satte sig ner på soffbordet och började knäppa med händerna. Jag gick fram till henne och lyfte upp hennes haka så hon såg in i mina ögon. Då såg jag att hon grät.

-Vadär det? Sa jag och satte migpå huk framför henne och tog tag i hennes händer. Hon kollade ner i sitt knä igen.

-Jag kommer inte klara det. Sa hon ochskakade på huvudet.

-Självklart kommer du klara det. Du har ju klarat det så här långt. Hon torkadebort tårarna med baksidan av handen, och hennes mascara smetades ut över hennes kind. Hon skakade på huvudet igen. Jag omfamnade henne och sa att allt skulle bli bra, och att vi säkert kunde träffas någon gång.. då fick jag en snilleblixt.

-Men vänta, har inte du lov nästa vecka?? Sa jag och log stort.

-mhm. Svarade hon i min tröja.

-Kan inte du följa med på turnén då?? Frågade jag och var stolt över min briljanta idé.

-Får jag det då?? Frågade hon och kollade nu uppoch in i mina ögon.

-Vi kan fråga nu direkt, men först. Sa jag och ledde henne in på toan.

-Så tror jag att du vill fixa - eller som jag hoppas - ta bort din sminkning. Jag log ett busigt leende mot henne i spegeln. Hon skrattade till mensvarade:

-Okej, jag ska. Sedan sköljde hon av ansiktet och torkade det sedan i handduken brevid handfatet. Sedan gick vi för att fråga Pattie och Scooter..

________________________________________________________________________________________________________

Kom på att jag skrev en kort igår också :D Yay!! Så nu fick ni en idag också :D Kommentera


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards