justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Say you love me - del 36 - If u want to

Av Felicia - 8 februari 2012 16:24

-Så tror jag att du vill fixa - eller som jag hoppas - ta bort din sminkning. Jag log ett busigt leende mot henne i spegeln. Hon skrattade till mensvarade:

-Okej, jag ska. Sedan sköljde hon av ansiktet och torkade det sedan i handduken brevid handfatet. Sedan gick vi för att fråga Pattie och Scooter..


 


PATTIES PERSPEKTIV:


Jag låg i sängen och zappade mellan alla Tv-kanaler. En lätt knackning hördes från dörren,och eftersom jag inte orkade resa mig ropade jag istället "kom in!". Dörren öppnades och plötsligt stod Justin och Nicole, en riktigt trevlig tjej, som han borde hålla sig kvar vid..

-Är det okej om Nicole följer med på turnén nästa vecka, då hon har lov?? JAg såg på Justins min att detta verkligen var något han ville.

-Ifall det är vad ni vill. Sa jag och log mjukt. Jusitn omfamnade Nicole, eller Nicki som hon tydligen kallades, och började kyssa henne. 

-Gå in till ert rum istället. Sa jag snabbt och höll upp handen, då jag inte ville se det mer. Nicole rodnade, men drog med sig Justin ut igen..

-Hejdå. Sa dem i kör och innan jag hann svara hade dem stängt dörren efter sig. JAg suckade och satte mig upp i sängen. Jag skulle berätta för honom ikväll, efter middagen då jag kunde prata med honom själv..


NICOLES PERSPEKTIV:


Jag rodnade och drog ut Justin ur hotellrummet. Och innan han stängde dörren ropade jag "hejdå" och började skratta när jag hörde att vi sagt det exakt samtidigt. Jag och Justin alltså. Vi gick in i vårt rum igen och jag stängde dörren efter att båda gått in. När jag vände mig om omfamnade Justin mig igen och jag flämtade till. HAn tryckte passionerat sina läppar mot mina och jag besvarade snabbt kyssen. Våra tungor möttes och det övergick snabbt till hångel. Han tryckte upp mig mot väggen och tog ett stadigt tag om min rumpa. Han kysste mig ner mot mitt nyckelben och sedan upp igen, och och sedan fortsatte vi mot sängen...


SCOOTERS PERSPEKTIV:


Jag visste att Pattie skulle berätta för Justin efter middagen, berätta det som alla andra redan visste. Han skulle antagligen sura, så som han alltid gör när det inte går som han vill. Jag knäppte skjortan och gick ner till lobbyn. Antagligen skulle jag vara sist, som vanligt.. MEn när jag kom ner var det ingen där. JAg gick upp och in till Kenny's rum, som låg brevid Justin och Nicoles, fast på andra sidan än var Patties låg. Jag knackade lätt och Kenny öppnade snabbt.

-Värst va du var uppklädd då. Sa han med ett flin på läpparna och jag gick in till hans hotellrum som han delade med några från crewet. 

-Ja, jag Trodde att alla skulle äta middag idag, vad hände?? Frågade jag irriterat.

-Haha, berättade ingen för dig?? Vi ska äta en och en halv timme senare istället. Nu skrattade han och jag märkte att ingen annan än han var i hotellrummet.

-Var är dem andra??

-Upptäcker staden, sa han och blinkade med ena ögat. JAg suckade och gick ut ur hotellrummet och började gå mot mitt eget...


JUSTINS PERSPEKTIV:

1˝ TIMME SENARE:


Jag knöt slipsen och kände Nicoles armar runt min midja och jag log in i spegeln när hennes ansikte dör upp i spegeln brevid mitt. Hon hade på sig en svart klänning och höga klackar. Jag snurrade runt och kysste henne lätt på munnen och sedan började vi gå ner mot lobbyn, hand i hand. När vi kom fram stod alla där och väntade på oss. Jag kollade på Nicole, som redan rodnade.Mamma kom fram till mig och frågade om vi kunde prata medans dem andra kunde åka i förväg till restaurangen vi skulle äta på. Jag nickade och såg när Nicole och dem andra bakom mig när jag och mamma gick in i ett rum bakom receptionen.

-Jo, sa hon och tog ett djupt andetag.

-Vad är det mamma?? Frågade jag och började bli lite smått orolig.

-Du vetalla mina hemligheter, utom en. Jag rynkade på pannan..

-Vad är det förnågot??

-Jo ... började hon och precis när jag skulle få reda på vad det var kom Ryan inrusandes och skrek:

-Kom fort!! Det är Nicole!! Mina ögon spärrades upp och jag sprang efter honom..

________________________________________________________________________________________________________

Vad är det som Pattie försöker säga?? Och vad har hänt med Nicole?? Kommentera, om du gissar rätt får du en stoor lääänk!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards