justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Say you love me - del 45 - Of course not

Av Felicia - 15 februari 2012 14:02

-Jag är gravid. Orden kom ut som en låg viskning och det förvånade mig att han ens hörde vad jag sa.

-Va? Sa han och såg chockat på mig.


JUSTINS PERSPEKTIV:


-Va? Sa jag fastän jag hört precis vad hon sagt.

-Jag är gravid. Sa hon igen, den här gången högre och mer självsäkert.

-V-vad ska vi göra då?? Sa jag och satte mig ner, då mina ben inte tycktes kunna bära mig längre.

-Inte abort iallafall. Sa hon och hennes blick skulle kunna döda.

-Självklart inte, vi behåller det. Sa jag och gick fram och höll om henne. 

-Tack.  Viskade hon in i min tröja.

-Självklart. Sa jag och log in i hennes hår, som doftade svagt av hallon.

Jagsläppte taget om henne lite, för att kunna kolla in i hennes ögon. Jag böjde mig sakta fram och vi möttes halvvägs. Våra läppar möttes och det blev en kyss jag sent skulle kunna glömma.

-Kom, vi går in till festen. JAg drog med henne ut i korridoren, och sedan ut till festen igen. Alla kom fram för att säga grattis. Jag hade nästan glömt att jag ahde fyllt år. Det här var nog en av dem bästa dagarna i mitt liv. JAg kollade på Nicole. Och jag var faktiskt glad att det hade blivit som det blivit. Fast trots att jag alltid velat bli en ung pappa trodde jag inte att jag skulle vara SÅ ung. 


RYANS PERSPEKTIV:


-Har du berättat för någon annan??

-Nej, bara för Hannah, för hon var med när jag fick reda på det. Mitt hjärta hoppade över ett slag. Var hon, som mina farhågor, verkligen gravid?? När jag råkade överhöra deras lilla konversation, som det nog inte var meningen att någon skulle höra, fick jag kalla kårar uppmed ryggraden. Skulle Justin bli pappa?? Jag skakadepå huvudet. Nej, så kunde det inte vara. Jag gick ut till dansgolvet och hittade hyffsat snabbt ett par tjejer jag kände och började dansa med dem.

-Ryan, kan jag prata med dig lite snabbt?? Justin tog tag i min axel och snurrade runt mig så jag såg på honom.

-Bring it on. Sa jag med lite skämtsam ton.

-Ensamma. Kontrade han snabbtoch jag kollade ursäktande på tjejerna och följde sedan med Justin till ett litet avskilt rum.

-Jo, det handlar om mig och Nicole. Började han sakta.

-Är hon gravid?? Frågade jag snabbt och han kollade chockat på mig.

-Hur visste du??

-Gissning. Hon ringde mig och sa att hon skulle komma till din fest och sa att hon hade något riktigt viktigt att berätta för dig. Han nickade sakta.

-Ja, hon är gravid. Ett stort leende spreds på hans läppar och jag kramade om honom. Fast på ett killigt sätt då.

-Grattis mannen.

-Nu måste jag bara komma på hur jag ska berätta det för mamma. Sa han och höll sig för pannan och pustade ljudligt.

-Jag har en plan. Sa jag och höjde på ena ögonbrynet och Justin kollade spänt på mig.

___________________________________________________________________________________________________

Vad är planen ;o?? Haha, måste komma på ngt smart nu alltså.. Kommer nog ingen mer idag, och tveksamt att det kommer någon imorgon, då jag ska iväg största delen av dagen... Kommentera och säg vad ni tkr ;D

 
 
S Stories

S Stories

15 februari 2012 14:46

Han kanske kan säga det så där lite i omgående? Typ fråga om namn, och sedan berätta???

http://flyingstories.bloggplatsen.se

Felicia

15 februari 2012 16:49

Förstår inte riktigt hur du menar?? Haha, börjar tro att jag är lite trögfattad faktiskt -.-'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards