justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

C h a p t e r t e n

Av Felicia - 18 mars 2012 18:45

  Alla tre visste dem att man inte fick ta mer än en kapsel, och dem mätte snabbt upp i lovket innan dem snabbt drack upp den lilla vätskan. Det tog några minuter innan den började värka, men snart var dem i full fart med att hitta närmaste krog..


  Cassie klev in på orriva, en krog nära Ricardos lägenhet. Den var ganska sunkig, men den fick duga, och då varken hon, Ricardo eller Jolena var vid sina sinnens fulla bruk, då dem precis tagit GHB, brydde dem sig inte alls om omgivningen, för i deras ögon såg allting magiskt ut. 

  Ricardo hittade snabbt en brud som knappt hade några kläder och hånglade upp henne mot väggen i ett hörn. Undrar vad hans flickvän kommer säga om det här. Om hon ens får reda på det, vilket hon antagligen inte kommer få då Ricardo själv inte kommer komma ihåg det imorgon.

  Någon nöp Cassie i rumpan och hon hoppade till. Det var en lång man i tjugoårsåldern och Cassie slog armarna om honom. Han - som inte alls varit beredd på den reaktionen - förde hennes läppar till sina egna och lät händerna ligga kvar på hennes rumpa. 

  Jolena däremot satt i baren och söp sig ännu fullare än hon redan var då en man kom frma och tryckte in en drink i hennes hand samtidigt som han sa "Vill du dansa?!" fast han skrek fram det för att kunna överrösta musiken och Jolena nickade ivrigt tillbaka innan hon drogs med ut på dansgolvet.

  Långt in i Cassies medvetna kom hon och tänka på att hon skulle träffa Justin nästa dag, och avslutade kyssen för att dra sig hemåt. Nerdrogad som hon var glömde hon bort att hennes mamma var bortrest och när hon berusat och aggresivt slängde upp dörren kom Rick farandes i ljusets hastighet och höll ett hårt tag om hennes arm. 

  "Var fan har du hållit hus din lilla hora?? Va?!? Svara mig då!!" Skrek han och gav henne en örfil. Hon gnuggade ferbrilt med ena handen över den värkande kinden och försökte ta sigloss från hans hårda tag om hennes arm. Men som sagt så höll han ganska hårt, och det tycktes omöjligt för henne att kunna rycka sig loss. 

  Rick började genast slita av henne kläderna och puttade in henne i hans sovrum, som låg nära hallen. "Varför gör du alltidså här mot mig?!?" skrek hon när han haffsigt började lirka av henne underkläderna. "För att din slampa till mamma är borta så jävla mycket så jag inte får ha sex med henne!!" Skrek han och öppnade en kondom förpackning. Hon kämpade för sitt liv med att försöka ta sig loss, men det gick inte att stoppa honom. Han hasade ner sina jeans ner till knäna och likaså med kalsongerna. Han tog på kondomen, och trängde sedan in i henne. Han började snabbt stöna högt och hon kollade äcklat på honom. Hon kunde inte fatta vad hennes mamma såg i honom. Antagligen bara pengar, det var allt hennes mamma någonsin såg. Pengar. 

  En kvart senare låg Rick utmattad vid sidan av henne och hon tog snabbt på sig sina kläder för att sedan rusa mot sitt rum. Hon kunde sova hemma i natt, då hon visste att han inte skulle ge sig på henne mer än en gång idag. Från sitt rum hörde hon hur han gick runt där nere och mumlade, eller snarare tänkte högt, då han babblade om affärer. Eller kanske pratade han i telefon?? Aja, hon kunde i alla fall inte bry sig mindre då hon satt - fortfarande lika drogad - framför datorn och surfade runt på olika kändissidor. Ingenstans hade dem skrivit om att hon setts med Justin, vilket var otroligt skönt för henne då hon inte ville ha någon uppmärksamhet från omgivningen.

  Jolena hade däremot hamnat hos någon mans hus, och han låg utmattad vid sidan av henne efter andra omgången. Han kollade på henne från sidan och hon rös till. Hon hatade när de gjorde sådär. Inspekterade henne, precis som om hon var något att se på. Fast det var hon inte. Alla ville abra ha henne för att hon var så lätt att få i säng. Ibland kunde hon önska att hon var mer som Cassie. Svårfångad, men även ganska flörtig mot killar hon inte kände. MEn hon gick aldig hela vägen med dem, som Jolena alltid tycktes göra. Hon förstod själv inte varför ibland, men så nerdrogad som hon alltid var på dem där barerna hade hon ingen respekt för sin egen kropp, utan brydde sig bara om njutningen. Njutningen av att ha någon annan inom sig. Hon hörde en hög snarkning från killen brvid sig och hon smög upp ur sängen för att klä på sig sina klädre igen. Det var ingen idé att stanna över natten, då ingen av dem skulle komma ihåg vad som hänt. Och definitivt inte hon i alla fall.

  

  Gängmedlemmarna vaknade upp dagen efter med extrem huvudvärk. Cassie mumlade lågt för sig själv att hon hatade att vara bakfull, medans Ricardo ringde runt till kontakter för att få tag på mer droger, vilket inte var så svårt när man väl hittat en pålitlig langare, som varken Cassie eller Jolena visste vem det var.

  Cassie gick bort mot sitt fönster och kollade ut i regnet. Att det inte kunde vara bra väder någon gång då!! Då kom hon och tänka på att hon och Justin skulle ses idag, och hon gick genast bort till sin telefon som hon tydligen hade slängt på golvet igår, vilket hon inte hade någo minne av, fast hon kom ju inte ihåg någonting så ja, det var väl något hon blivit arg över då.

  Hon hade tre nya sms, två från Jolena som fylleskrivit massa osammanhängade ord som genast fick hennes huvudvärk att kännas till och det andra var från Justin.


  "Heey!! Skulle vi hitta på ngt ida elr?? Kanske typ bio elr ngt?? Ring mig /Jb"


  Hon log och tryckte sedan på ring upp-knappen..


Såå, vet att jag egentligen skulle ha skrivit

massa idag, men hadevärsta träning/filmmaraton dagen

med en kompis ist!! ;o haha hoppas det var ok,

men har liksom skrivit lite smått när jag haft tid

så den här delen har fått vara i utkast ett tag nu hehe..

men skrev klart den nu iaf!! Enjoy!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards