justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

C h a p t e r t h i r t e e n

Av Felicia - 22 mars 2012 16:45

  Cassie däremot sprang iväg på sina högklackade skor i den ljumna kvällen. När vinden drog till började hon genast frysa och kom på att hon glömt sin jacka hos Justin, men hon tänkte definitivt inte gå tillbaka, och förnedras av den där dryga tjejen igen. Även om tjejen inte ens vetat att hon hade varit där.


  Cassie kom inrusandes till Johan med tårarna rinndandes nerför kinderna. "Herregud gumman vad är det??" frågade han och hon skakade på huvudet. "Allt är åt helvete. ALLA hatar mig... ALLA"  sa hon och han kramade om henne och drog handen sakta upp och ner för hennes rygg för att lugna henne. "Berätta allting nu gumman" sa han och kollade henne djupt in i ögonen. "Jo, jag var hemma hos Justin precis och.." började hon men Johan var snabb med att avbryta henne när Justins namn uttalades, men Cassie var snabb med att hyscha honom. "Låt mig avsluta!" sa hon och Johan slog ut med armarna i en uppgiven gest. "jo.." fortsatte hon sedan "Jag var ju som sagt hemma hos honom " sa hon och var noga med att inte nämna Justins namn igen. 

  "och så knakcade det på dörren, så han gick och öppnade. Jag hörde hur han hälsade på någon, och sedan hörde jag en tjej säga att jag tog droger, och varvärsta slampan och sånt, så jag smög ut genom bakdörren innan han kom tillbaka, så att han inte skulle se mig gråta" 

  Johan kollade medlidande på henne och kramade återigen om henne. "Jag går och tar en dusch" sa hon sedan och gick in i badrummet. Hon hade redan en egen neccesär där inne och ett par egna handdukar också. Hon öppnade neccesären och tog fram ett rakblad och skulle raka benen innan hon skulle in i duschen. Hon drog av sig kläderna, utan underkläderna då, och började raka sig på benen, och under armarna. 

  Efter att hon rakat klart sig, så kom hon på en idé. Hon hade ju utsatt sig för stora faror förut, och varför inte göra detr igen?? Hon kollade återigen på rakbladet. Hon förde den sakta mot handleden, men precis då den skärt upp ett litet sår, som börjat blöda, kom Johans mamma in och när hon fick syn på vad hon gjorde förstorades hennes ögon till minst det dubbla. "Vad håller du på med gumman?!?" frågade hon och kollade ner på rakbladet. "Lägg ner rakbladet, du är starkare än så här" sa hon och började sakta gå mot Cassie, orolig för att hon skulle göra något dumt.

  Cassie la ner rakbladet på handfatet och kollade skamset upp på Caitlin.

  "Varför gör du så här mot dig själv??" frågade Caitlin och kollade på henne. "Du är värd så mycket mer än såhär" sa hon sedan och hon kollade tacksamt på Caitlin som räddat henne från att göra något riktigt dumt som att skära sig själv. 


  Cassie gick i skolkorridorerna. Det var måndag igen, och hon hade inte hört något från varken Jolena eller Ricardo sedan deras träff på lördagen. Hon kände hur det riktigt kliade i fingrarna på grund av röksuget under lektionen, men stannade ändå kvar tills den var slut, då hon trots allt faktiskt brydde sig om sin utbildning, och till allas förvåning hade hon otroligt bra betyg för att vara borta så mycket från lektionerna.

  Under lunchen satte hon sig ner vid ett bord av killar från hennes klass och hon kom snabbt in i samtalet. Hon hade inte sett skymten av Jolena under hela dagen, och hon trodd einte heller att hon ksulle göra det heller. Så hon hade bestämt sig för att bege sig hem till Ricardo efter skolan, för att se om hon kanske befann sig i den sunkiga och - efter att hans flickvän tagit tag i färgtemat - också väldigt mörka lägenheten. 


sådär ja!! Skrev den här igår

hehe,, eller ja, för mig är det ju idag,

men för er blev det ju igår.. Aja,

förvirrar er bara nu typ, hehe, ha det!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards