justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

C h a p t e r f o r t y f o u r

Av Felicia - 28 april 2012 17:15

Dem gick tillbaka till dem andra, och Pattie såg anklagande på Cassie, och alla kunde märka att hon inte gillade henne längre. Han knuffade till henne i sidan, och hon kollade förvånat på honom, med en blick som sa vad gjorde du så för? Han kollade anklagande på henne, och dem börjadegå mot bilen. Dem satte sig enr, och Moshe körde dem mot Justins hem. Det var meningen att han bara skulle lämna sina saker och sedan följa med Scooter till studion, men han hade ingen lust att lämna Cassie ensam med Pattie, så han snackade sig ur det.


*


  Patties avskum speglade sig i hennes ögon där hon satt brevid henne i bilen, och Cassie rös till. Vad hade Justin sagt till hans mamma egentligen? Jo, hon är en så sjuhelsicke dålig människa, så du kan väl ta och hata henne redan nu, så blir det inte en så stor överraskning senare. Hon suckade, och skruvade nervöst på sig där hon satt


  Justin kollade bak på henne med en medlidsam blick, då han satt i framsätet. Hon var otroligt tacksam för att han inte skulle lämna henne ensam med Pattie. Hon smo alltid trott att hon ksulle vara en gullig, snäll kvinna som inte dömde någon för deras förflutna eller utseende, men tydligen var inte det fallet.


  Regnet öste ner utanför bilfönstret, och hon kollade ut. Atlanta var definitivt större än Stratford, och hon undrade hur någon någonsin kunde känna sig hemma här. Allting bestod av gråa byggnader som reste sig mot skyn. Precis ett sådant ställe hon som liten drömt om att bo i, men som hon nu hyste en stor avsky till, så Rick var från en sådan stad, och hon hade många gånger åkt dit med sin "familj" för att hälsa på Ricks släkt. Och alla verkade dem vara snälla, men hon visste att bakom den väl uppbyggda fasaden fanns det en dålig personlighet. Hon visste det, för alla var likadana.


  Bilen svängde upp på en uppfart, och ett palats till hus tornade upp sig i hennes synfält. Alla klev ur, och först trodde hon att det var ett skämt, dem kunde väl inte på allvar bo i ett så gigantiskt hus?? Sedan kom hon på vem hon faktiskt var hon. Familjen Bieber.


  Justin gick runt bilen, och öppnade dörren åt henne. "Imponerad?" frågade han, och hon stängde genast igen den halvöppna munnen, och rodnade, innan hon nickade. Han skrickade lågt, och hon klev ur bilen, och bak till bagaget för att hjälpa till med väskorna.


  "Vi tar hand om det" sa Moshe och Kenny, Justins andra livvakt kom gåendes från huset, och hon antog att det var han Moshe syftat på när han sagt vi. 


  Hon kände hur Justin tog tag i hennes hand, och han drog iväg henne mot huset. Hon skrattade lågt, och han började springa, och med hennes höga klackar var det jäkligt jobbigt att hänga med.


  "Redo för din Exklusiva rundtur i Biebers villa?" frågade Justin med allvarlig röst innan han öppnade dörren, ochhon nickade ivrigt och började åtreigen skratta. Han öppnade andan, och hon slutade tvärt att skratta. "Det är helt otroligt" fick hon fram. Om bara hallen såg ut såhär visste hon inte riktigt vad hon kunde vänta sig.


*


  "Och här är mitt sovrum" sa Jusitn och öppnade dörren til lett rum, som var större än hela Cassies lägenhet. En massiv säng stod i mitten av rummet, och på en anslagstavla hade han massa affischer på sig själv, "Haha, varför affischera?" frågade Cassie och kollade roat på honom. Han ryckte på axlarna. "Påminnelse om hur snygg jag är bara" sa han och flinade stort, och CAssie hoppade på honom. Hon satte sig upp på hans rygg, men istället för att slänga av henne direkt, sprang Jsutin fram till hans säng, vände sig om, och slängde sig ner i den, och landade på rygg, med Cassie under sig.


  "Gå av mig!!" skrattade Cassie fram och han skakade envist på huvudet. "Nepp, du kommer sitta fast där så länge du är här" sa hon, och hon kontrade snabbt med att säga "Så om jag bestämmer mig för att gå nu, så måste du släppa mig?? För då är jag ju inte här längre??" frågade hon och flinade klurigt. Han började kittla henne som hämd för att hon använt hans egna ord mot honom.


  "Jag tänkte beställa pizza vad vill ni.." PAttie dök upp i dörren, men när hon såg dem två i sängen tystnade hon tvärt. De thade nog sett ut som något helt annat för henne än det faktiskt var. "Vad vill du ha?" frågade han för att lätta på trycket, och han klev motvilligt av henne. "Jag vet inte.. Kebabpizza kanske" sa hon och ryckte på axlarna. "Jag tar samma" sa han, och Pattie försvann sin väg.


  "Det där måste ha sett fel ut" sa Cassie fnittrandes och gjorde det uppenbara ännu mer uppenbart, och han log stort. "Japp. Definitivt" sa han, och hon kollade sexigt på honom, på ett sätt hon aldrig gjort tidigare. Han tryckte sina läppar mot hennes för tredje gången, och passionen slog återigen emot honom när hon slängde sina armar runt honom.




  Han slet sig från henne ettslag för att kolla djupt in i hennes ögon. För att förstå vad som egentligen rösrde sig i hennes huvud. Hon var som vanligt omöjlig att tyda, och han visste aldrig riktigt vad hon ville. En sak som irriterade honom något enormt, men som han definitivt kunde leva med, om han om så bara för en sekund fick ha hennes läppar mot sina egna.  


Fick slita mig från amerikanaren

en stund för att skriva det här för

er.. Era kommentarer betyder så

sjukt mycket så ni förstår inte...

Fortsätt kommentera som ni gör,

om inte mer förstås!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards