justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

C h a p t e r f o r t y s e v e n

Av Felicia - 2 maj 2012 22:00

Hon slog upp sin lilla laptop, och gick ut på internet. Hon var säker på att om någon hade sett Justin, skulle det stå någonstans. Hon googlade på Justin Bieber och Cassie Miller. Och det hon hittade var inte det hon väntat sig..


*


Justin Bieber har älskarinna?? Bara rubriken fick det att klia under huden på henne. Det vra skrivet bara för någon timme sedan, och hon slängde ett öga på klockan. Tolv. Mitt på natten. Hon skakade irriterat på huvudet och började läsa texten.


  Justin Bieber sågs för några timmar sedan utanför ett femstjärnigt hotell i Atlanta, den unga stjärnans nuvarande hemort, med en oidentifierad tjej. Han har ju nu inte haft någon flickvän på ett tag, men det kanske var lite hastiskt att ta med denna unga flicka till ett hotell? Och vad gör dem tillsammans där inne egentligen??


 


  Hon rös till vid tanken. Vad gjorde dem där egentligen?? Hon scrollade ner på sidan, och möttes av kort på Justin och Cassie hållandes i handen på en stor parkering. Hon svalde hårt.  Fan. Hon var verkligen ett stort misslyckande. Och imorgon var ju rättegången också. Fan!! Rättegången. Hon måste ju få hem Cassie till rättegången!


*


  Telefonen vägrade sluta ringa och hennes mammas namn lös upp skärmen. Hon höll in stäng av-knappen, och mobilen slocknade. Hon lade ner sitt ansikte i händerna, och suckade tungt. Hon hade settalla biler på nätet som tagits på hon själv och Justin, och just nu var det det sista hon behövde.


  "Hur mår du?" frågade Justin och kom in i det kombinerade sov- och vardagsrummet med två glas sprite i händerna. "Helt okej.. Kan bara inte fatta att allt det här faktiskt händer mig på samma gång" sa hon och log svagt, och tog emot det ena glaset. Soffan dunstade till då Justin slappt sjunkigt ner i den med det andra glaset i handen.


  "Jag önskar att jag kunde säga att jag vet hur det känns, och att det kommer bli bättre, men jag vet inte hur det känns, och jag vill inte ge ut ett löfte som jag inte vet om jag kan hålla." han lät så säker på sin sak, så ödmjuk, till motsats från alla andra människor hon under hela sitt liv omgett sig utav, till och med sin egen mamma - men absolut inte Johan och hans mamma Caitlin, och inte heller Ryan, Justin och Chaz som hon nu precis fått lära känna så smått.


  Han la en hårlock bakom hennes öra, sådär som dem gör i romantiska komendier, och hon logt svagt åt ironin i det hela. "Jag kan inte fatta, att jag kan vara så lycklig med dig här, när jag känner mig som rena rama kaoset hemma i Stratford" sa hon, och han kollade mystiskt på henne, på ett sätt som fick henne att känna sig som en liten oskyldig flicka igen.


  Hon bet sig busigt i läppen, och omfamnades sedan av Justins armar, och kände sedan Justins mjuka läppar massera hennes egna, sträva, torra läppar, och hon skämdes för sin kropp. Hon la armarna runtomkring sig själv, och lutade sig aningen bak från Justin, så deras läppar lämnade varandra. 


  "Du är vacker. Den vackraste av dem alla" lutade sig Justin fram och viskade i hennes öra, innan han drog in henne i sin famn, och fortsatte att kyssa henne. Hennes kinder blossade, och Justins mobil började plötsligt ringa.


  "Fan också" mumlade han och sträckte sig efter sin mobil, för att sedan sucka och lägga på. "Vem?" frågade hon, och han kollade trött på henne, precis som om hans lust precis förvanlats till tröttsamhet. "Mamma" sa han, och drog på munnen. "Åh" sa hon bara, innan hon kollade ner i marken och mumlade att hon skulle gå och lägga sig, innan hon trött travade in i badrummet för att borsta tänderna.


Okej, ska försöka skriva

bättre nu.. KOMMENTERA!!

 

 
 
Ida

Ida

3 maj 2012 07:38

hejsan, jag gav dig fel bloggadress :)detta är min
http://justindbstoriees.blogg.se
förlåt :)

http://justindbstoriees.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards