justindbnoveller

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

C h a p t e r s i x t y e i g h t

Av Felicia - 29 maj 2012 18:45

  Sedan stormade Pattie argt ut ur huset, och dem hörde strax därpå hur en bil lämnade uppfarten och brummade iväg längs med gatan, och Cassies gråt lät nu otroligt högt när allt annat var knäpptyst.


  "Bry dig inte om henne" mumlade Bruce, innan han försvann uppför trappen, och Cassie sjönk ihop på golvet.


*


  "det kommer ordna sig min ängel" sa han och satte sig på huk brevid Cassie. Han bar upp henne och hon lindade sina ben runt honom, sedan böjde han sig ner och tog upp hennes Bh och tröja.


  Han gick långsamt uppför trappan, med en numera blöt axel efter alla Cassies blöta tårar. Det var inte såhär han hade tänkt att deras återförening skulle bli. Ett bråk med Patte, ja skitbra. Verkligen.


  Han öppnade dörren till sitt lilla rum, och lade ner Cassie på sängen. Sedan lade han sig ner bakom henne, och märkte att hon slutat gråta. "Varför gör hon sådär?" frågade Cassie, och han suckade. "Jag vet inte." sa han, och drog sitt ena finger längs med hennes arm.


  "Jag älskar dig" sa han, och Cassie log. "Jag älskar dig också" sa hon, och nu log även Justin. Det knackade på dörren, och Justin la försiktigt sina händer på Cassies bröst - för att skyla dem - och ropade sedan "Kom in" medans Cassie fnittrade framför honom.


  Pattie dök upp i dörröppningen och Cassie tystnade tvärt. "Vad vill du?" sa Justin och försökte behålla sitt lugn. "Jag kom hit för att säga förlåt, men jag ser att ni är upptagna" sa hon, kollade snabbt mot Justins händer på Cassies bröst, och vände sedan på klacken.


  När hon försvunnit kysste han Cassie lätt i nacken, och viskade att hon inte kunde vara sur för evigt. Fast han var nittionio procent säker på att det var just det som skulle hända.


  Han reste sig upp från sängen, och med Cassies blick brännandes på ryggen drog han på sig en tröja. "Var ska du?" frågade hon, och han skrattade lågt. "Ingenstans. Men jag tänkte på att det nog inte så bra om vi ligger på samma sätt som vi nyss gjorde om någon annan kommer in" sa han, och Cassie började skratta.


 


  "Låna den här" sa han, och slängde en tröja till henne. Det stod Fuck this shit på den, och hon antog att PAttie inte varit med när han köpt den.


  "Vad är det för fel på min?" frågade hon, och putade med underläppenn. "Iengeting gumman, men tänkte att du kanske ville lukta lika gott som mig" sa han och skrattade. "Sant" konstaterade hon med ett flin lekandes på läpparna.


  Hon drog på sig tröjan, och dem gick sedan hand i hand nerför trappan, baraför att mötas av Pattie och ... Sofia??


Skrev det här i.. förrgår x) haha

JAG ÄRFÖRE ER FÖR EN
GÅNGS SKULL!! *stolt*

haha, kommentera!!

   

 
 
Sannalitens.se

Sannalitens.se

29 maj 2012 22:26

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!

Ps. Förresten gör jag gärna bloglovinbyte om du är intresserad av sånt :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=133828586029308327248326288528 Lägg till mig och säg vilken följare du blev och skicka DIN länk så lägger jag till dig :)

http://Sannalitens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 juli 2012 18:21

Jo, såhär är det, jag kommer sluta skriva nu. Har ingen ork längre, och känner mig hela tiden pressad p.g.a bloggen. Kommer nog så småningom börja på InspoDaily igen, men inte mera historieskrivande. Det tar alldeles för mycket tid. Kanske börjar någ...

Av Felicia - 22 juli 2012 14:45

  "Ojoj vad händer här uppe då?" Det var Ryan som hoppade på oss, och jag grymtade genast till. "Borde inte du ha extrem huvudvärk och typ .. kräkas massor vid det här laget?" han skrattade bara och skakade på huvudet. "Har du någonsin hört talats om...

Av Felicia - 20 juli 2012 13:00


  Vi hjälptes åt att lägga killarna ner i varsin soffa. Något som skulle ha tagit någonn enstaka sekund, om inte en människa var där och kunde riskera att avslöja mig.    Jag kund einte undgå att märka att han kollad epå mig på ett sätt ingen gj...

Av Felicia - 17 juli 2012 03:30


  Vi alla fyra gick ut från huset arm i arm. Dem andra aningen berusade, men jag var lika vaken som vanligt, trots dem enorma mängderna alkohol jag hävt i mig. Jag kände mig bara aningen ur fokus, men inget mera. För att ens bli hälften så full som d...

Av Felicia - 14 juli 2012 13:00

  När jag slutade skolan dagen därpå gick jag inte hem då heller, utan jag begav mig ut på stan för att hitta en passande klänning för kvällen. Dem jag ägde kändes lite ute ur sin tid. Jag gick uppför en gata med affärer på båda sidorna av vägen, och...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards