justindbnoveller

Alla inlägg under januari 2012

Av Felicia - 4 januari 2012 17:23

Sorry fördålig uppdatering på sistonde men har sovit över hos en kompis två dagar i rad nu, skulle egentligen bara sovit där en dag, men sen bestämde vi att jag skulle sova där en dag till, kommer nog ingen idag, har ingen ork just nu,, men imorgon kommer det defrinitivt en!! Kanske kommer en inatt oxå, dvs om jag orkar vara uppe ;)

Av Felicia - 2 januari 2012 14:10

En halv minut senare när Tony drog bort sina läppar, kunde man dömma av de andras blickar att jag hade ett rött märke på min hals. Jag gav Tony en busig blick innan jag snurrade på flaskan och den hamnade på....


NICOLES PERSPEKTIV:


...Clark. Jag log och kollade på Lucy.

-Sanning eller konska?? sa jag.

- Konka. Jag kände Tonys varma andedräkt mot mitt öra.

-vad ska du ta?? Jag rös men viskade tillbaka

-Kanske är dags för deras första kyss nu tycker du inte det??

-hahaha. Skrockade han och log.

- Okej, du ska kyssa Lucy. På munnen i minst fem sekunder.


LUCYS PERSPEKTIV:


Okej, han tog konka,, men Nickis och Tonys viskande gjorde mig orolig.

-Hahahaha. Skrattade Tony helt plötsligt och jag ryckte till.

- Okej, du ska kyssa Lucy. På munnen i minst fem sekunder. Mina ögon spärrades upp. MEn det var ju inte såhär jag ville att våran första kyss skulle vara!! JAg tittade mot Clark. Han kom närmare och närmare. När det bara var några centimeter kvar la han sina händer runt min midja. Våra läppar möttes och jag slöt mina ögon. Efter ett tag började folk skrika saker som "hyr ett rum" och "tat' lugnt nu va?" såklart var det på skämt, men våra läppar skildes från varandra och jag öppnade ögonen, han hade fått lite läppstift på överläppen så jag sträckte ut handen och torkade bort det. Då kollade jag på dem andra och alla såg berörda ut, och vissa höll på att kyssas dem med, jag kollade åt Nickis håll och hon hade satt sig i Tonys knä och han höll på med att rita mönster med fingret på hennes lår. Hon såg .. lycklig ut. Mycket lyckligare än hon varit med Lukas. Speciellt efter den där natten  innan höstlovet. När han hade gått alldeles för långt, längre än hon var bekväm med i alla fall...

-Snurra flaskan nu då!! sa Nicole skrattandes, men man kunde höra på hennes röst att den var lite otålig. 


*  *  *

NICOLES PERSPEKTIV:


Dem andra hade gått hem för ett tag sen och jaa, det hade blivit lite vilt mot slutet när en kille sa åt en tjej att kyssa hans flikvän?? antar att ölen hade fått lite verkan i slutet, jag hade även lagt märke till att Clark hade bytt ut lättölen mot starkölen efter den där kyssen...

Nu satt jag, Tony, Clark och Lucy i soffan och kollade på Band Camp 2, vi hade precis kollat klart på ettan. Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig såhär lycklig igen, jag hade nämligen blivit helt förstörd när Lukas gjorde slut med mig. JAg kollade på Clark när han när han snarkade till och Jag Tony och Lucy sprang ut till köket. Tony hittade snabt grädde och det låg en stjärtfjäder under hans fågelbur (han hade en undulat som hette Nancy) som vi tog, sen smög vi ut till Clark igen, först sprejade Tony grädde i hans hand,, så mycket att det nästan droppade på golvet. Sen tog jag fjädern och kittlade honom på överläppen,, somplanerat tog han sin hand och kliade så hela hans ansikte var fullt med grädden. Då ryckte han till och öppnade ögonen....

___________________________________________________________________________________________________

Sådär!! blev lite distraherad av musik så började typ rocka loss i spegeln mitt i allt xp men den blev iaf klar till slut,, men nu ska jag dra till en kompis iaf.. Syns imorgon kanske ;d


Av Felicia - 2 januari 2012 14:04

Rubriken säger det mesta.. Kommer nog aldrig komma en på morgonen eftersom jag alltid sover sjukt länge ;)

Av Felicia - 1 januari 2012 17:46

en sak som var bra var att ingen av våra föräldrar brukade ringa och fråga dem vi skulle sova över hos föräldrar om det verkligen gick bra om vi sov över där, och det var ju bra, annars hade dem nog fått reda på hur många gånger vi inte hade sovit över hos någrta kompisar och varit ute och festat istället....


* * *

NICOLES PERSPEKTIV:


När vi kom fram till Clarks hus låste jag mopeden, eftersom vi skulle vara där över natten. Men innan vi hann knacka på kom Tony ut leendes och ledde oss in i vardagsrummet, där det var fullt med skålar av chips, popcorn, godis, läsk, energidryck och det ingen av oss (alltså jag och Lucy) hade väntat oss - det fanns öl där också. Saw-filmen var redan isatt i dvd-spelaren och menyn spelades om och om igen.

-Heyy! sa Clark som kom ut ur vad jag antog var köket. 

-Ska vi börja se filmen direkt eller?? sa aj goch log - stor - fast inte åt CLark, utan min blick var fäst på Tony, som tittade tillbaka på mig.

-Visst. Jag Tony och ett snett leende spred sig över hans läppar, innan han satte sig brevid mig, som redan hade satt mig i soffan. Clark satte sig också, fast brevid Lucy då. 

-Here we go. Sa Clark några sekunder innan filmen sattes på. 

 


* * *

CLARKS PERSPEKTIV:


Under större delen av filmen - som nu led mot sitt slut - hade jag kollat på Lucy, som hade kommit närmare och närmare mig desto längre tid det gick. Jag hade även kollat mot Tony och Nickis håll, och dem hade suttit nära från hela början, varför skulle allting alltid gå som en dans för Tony för?? ehh..

- Ska vi spela sanning eller konka?? frågade plösligt Tony.

- men vi är ju bara fyra stycken?!? beklagade sig Nicole... som vanligt.

- men jag kan ringa hit några kompisar. sa jag och alla nickade gillande. JAg gick ut i köket och ringde runt till dem flesta paren jag kände, så att ingen skulle försöka stjäla Lucy från mig. Efter en kvart hade jag fått hit tre andra par, eller ja.. Vi var ju inget par är, men det skulle det ändras på!!


*  *  *

NICOLES PERSPEKTIV:


Efter en kvart började det ringa på dörren och Clark gick och öppnade, det hade blivit mörkt eftersom klockan var närmare nio nu. Det hördes låga mumlnden, sen kom han in i rummet igen med ett släptåg på sex personer, jag noterade snabbt att alla var par, antog att han ville ha Lucy för sig själv. Gulligt.

-Hejhej, sa jag till en tjej från min klass som hette Rebecka. Dem flesta andra var från den andra klassen. Men jag kunde ändå namnen på alla, det skulle bli jobbigare för Lucy, som antagligen inte visste deras namn.

- Hej Nicki, jag visste inte att du skulle vara här, sa hon och log. Alla satte sig i en ring på golvet och Tony gick iväg för att hämta en flaska för att vi skulle veta vem som skulle börja, efter några minuter kom han tillbaka med en tom vinflarka. Och ytterligare ett sexpack öl. Han satte sig ner brevid mig och snurrade flaskan. Den hamnade på en kille som hette Jeremy. Han snurrade flaskan och den hamnade på Lucy. 

-eeh, okej... sa han, sanningeller konka??

-hmm, sanning!! sa hon med säkerhet.

-okeej, sa han och kollade runt irummet, eller ja, han kollade runt på personerna rättare sagt. 

-okej, gillar du Clark, som mer än en vän?? sa han med ett leende på läpparna.

-aa. Sa hon, tittade ner i golvet och rodnade, sen snurrade hon på flaskan och den hamnade på Rebecka. 

-Sanning eller konka?? sa Lucy.

-Konka. Sa hon

-oOOooOoh. sa alla i kör.

-Okej, du skaa .,. började hon men avbröt sig när Clark viskade i hennes öra.

-hahahaha,, okeej. Sa hon och tittade på Rebecka igen, som såg mer nervös ut nu.

-du ska ha på dig en genomskinlig tröja i skolan när den börjar igen,, du fpår ju ha BH såklart men.. ja.. sa Lucy med ett litet flin, tycker hon inte att det var lite konstigt att Clark föreslog det??

Rebeckas pojkvän Mark busvisslade och kysste sedan Rebecka i nacken. Sött.

Rebecka snurrade på flaskan och den hamnade på Tony.

-Sanning eller konka?? sa Rebecka och log.

-Konka, sa Tony och log.

-okej, den här var lätt. Du ska ge Nicki ett sugmärke på halsen. 

-Hahahahaha. Schysst av Lucy att börja skratta. Haha, okej, inte för att det var något dåligt eller så. Tony böjde sig fram mot mig och jag kände Tonys varma andetag komma närmare min hals och fjärilarna i magen blev galna. När hans fuktiga läppar trycktes mot min hals och hans händer hade ett stadigt grepp runt min midja, kunde jag inte göra annat än att njuta. En halv minut senare när Tony drog bort sina läppar, kunde man dömma av de andras blickar att jag hade ett rött märke på min hals. Jag gav Tony en busig blick innan jag snurrade på flaskan och den hamnade på....

___________________________________________________________________________________________________

Okej,, nu blev det lite kärlek och Justin kommer snart,, tat' lugnt ;) Kommentera!! :D

Av Felicia - 1 januari 2012 15:09

   

Så, här har ni bilderna som är viktiga just nu, kommer SJÄLVKLART komma mer senare oxå!!


-Vi är hemma nu!! skrek jag när vi hade kommit innanför dörren.

-Kom upp till köket, vi har en överraskning till er!! skrek pappa.

Jag och Lucy kollade snabbt på varandra sen sprang vi uppför trappan och in i köket, som låg på andra våningen. 

-AAAAAH!!!! skrek vi och började hoppa upp och ner när vi såg vad det var mamma och Yvonne höll fram emot oss....


YVONNES PERSPEKTIV:


-Vi är hemma nu!! Hörde jag Nicki ropa när dem kom innanför dörren.

-Kom upp till köket, vi har en överraskning till er!! skrek Jasper tillbaka, och jag hörde dunsar i trappan. Jag och Ellen kollade snabbt på varandra, nickade, och sedan sträckte vi fram det vi hade i händerna mot Nicki och Lucy.

-AAAAAAH!! skrek dem och började hoppa upp och ner när dem såg vad det var vi hade i händerna. 

-Nee, ni skämtar med oss eller hur?? sa Lucy och blev sådär känslosam. 

-Självklart inte,, ni ska på en Justin Bieber konstert i FLorida imorgon klockan sju, sa jag tillbaka.

-Tack tack tack tack tack tack tack tack ta... började Nicki tills Ellen sa

-Jaja gumman du har sagt tack nu, med ett leense på läpparna kramade Nicole om Ellen, sen sprang hon och Lucy iväg för att packa inför övernattningen hos ett par kompisar.

-Vill du ha en kopp kaffe kanske?? sa Jasper med en vänlig ton.

-Javisst, sa jag och log mjukt.


LUCYS PERSPEKTIV:


Jag hade tur som bara behövde ta väskan, eftersom jag redan hade packat för att jag hade trott att jag skulle sova över hos Nicki, hade jag vetat att vi skulle sova hos en kille, och inte minst killen jag alltid varit hemligt kär i, hade jag antagligen packat lite finare kläder, och jag hade förmodligen inte tagit med mig min onepiece, eftersom jag inte såg så snygg ut i den. Nicole däremot flög runt som en orkan i sitt rum och slängde ner lite allt möjligt i väskan. 

-Ska jag ta med den här, behövs det, ska jag ta något finare? det var mest sådana frågor hon ställde till mig. jag svarade mest ja,nej, det blir bra m.m Det här var nog en av dem bästa dagarna i mitt liv. Jag och Nicole- vars båda rum var täckta med affischer med han på- skulle gå på en Justin Bieber konsert imorgon, och idag, skulle vi kolla på film och sova över hos CLark och Tony, varav båda var rent ut sagt skitsnygga...

-så, ska vi gå?? sa Nicole och jag tittade chockat upp på en leendes Nicki.

-Oj, är du redan klar??

-Jag skulle säkert kunnat åkt utan att du märkt det, sa hon istället, och syftade nog på att jag hade dagdrömmt, gjorde armkrok med mig och vi marcherade ut ur rummet loeendes.

-Vi åker nu, ses imorn', sa Nicki till våra föräldrar när vi gick förbi.

-okej, tat' lugnt på vägarna bara, sa Jasper.

-och ha med era mobiler, fyllde mamma i.

-jaja,, vi ska ta det lugnt osv. sa Nicole och himlade med ögonen.

-mm, bäst för er det, mumlade Ellen med en lite bitter röst, och hon som alltid brukade vara så glad och uppmuntra oss till att vara med kompisar och utöka våra sociala kretsar, såklart brukade vi bara gå ut och köpa typ glass och sånt, när vi sa att vi skulle hem till olika kompisar och sånt, men en sak som var bra var att ingen av våra föräldrar brukade ringa och fråga dem vi skulle sova över hos föräldrar om det verkligen gick bra om vi sov över där, och det var ju bra, annars hade dem nog fått reda på hur många gånger vi inte hade sovit över hos någrta kompisar och varit ute och festat istället....

___________________________________________________________________________________________________

Sådärja!! fjärde ute, hinner inte mer nu för ska iväg men kanske kommer en till senare idag :D är det någon annan sak ni vill veta hur det ser ut/vem det är är det bara att Kommentera ;) syns snart...

I'd die for you, if I weren't already dead

 

 

Update


BLOGGEN UPPHÖRT kl 18:28 27/7 - 2012

Categories





Bloglovin'

     

Archive

  

  

 

  

Search

Blogs By Me




BlogKeen

 

Links




 



Spinning Floating Heart Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards